איך להסיר לק ג'ל בקלות

Reading Time: 2 minutes

לק ג'ל הפך לחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של נשים רבות, ותחליף נוח במקום לקים שמתקלפים במהירות. אבל מה עושים כשצריך להסיר אותו בבית באופן עצמאי?

טרנדים רבים כובשים את עולם הטיפוח מדי שנה, אבל אין ספק שאם צריך לבחור באחד מהבולטים – לק ג'ל ללא ספק הגיע למקום הראשון. העולם הצבעוני של לקים תמיד היה פופולארי בקרב נשים, אבל החיפוש אחר לק לציפורניים שאינו מתקלף כעבור יומיים הגיע לסיומו בזכות ההופעה של לק ג'ל. 

במקום לבזבז זמן על צביעת ציפורניים באופן כמעט יומיומי, ממש כמו שעושים עם איפור, לק ג'ל מאפשר לציפורניים שלנו להיות מוכנות ולהיראות במיטבן כל הזמן. במראה אסתטי, מטופח ועמיד, עם תחזוקה קבועה שמתבצעת לעתים רחוקות יותר, ובתדירות שמזכירה יותר צביעת שיער למשל. במבט ראשון, מדובר בפתרון נוח ומנצח, אלא שהבעיה היחידה מתגלה כשרוצים להסיר אותו לבד.

מריחת לק
הגיע הזמן לעבור ללק ג'ל

הסרת לק ג'ל באופן בטוח – כל הטיפים החשובים

בניגוד להסרת לק לציפורניים מהדור ה"ישן", כדי להסיר לק ג'ל נחוץ זמן ומעט מאמץ. ראשית, חשוב להתחיל בתהליך רק אם יש לכן מספיק זמן וסבלנות. כשמדברים על דברים שאסור לעשות בפזיזות, לק ג'ל לגמרי נכנס לקטגוריה. החלטתן שהגיע הרגע המתאים? בואו נתחיל.

בשלב הראשון: הכינו את העור

הקוסמטיקאית שלכן מורחת שמן ייעודי על העור שסביב הציפורניים שלכן בכל ביקור, והסיבה לכך היא הגנה על הציפורן והימנעות ממצב של חדירת לחות. חשוב לעשות את זה גם עכשיו על כל ציפורן, כדי לא להזיק להן לאורך התהליך.

בשלב השני: הוציאו את האצטון

בדומה לתהליך הסרת כל לק לציפורניים, תזדקקו לאצטון. אלא שמכיוון שכאן לא מדובר על לקים רגילים אלא על לק ג'ל, תזדקקו לאצטון 100% ולא למסיר לק רגיל. שימוש במסיר לק חלש ייאלץ אתכן להתאמץ יותר בשלב ההסרה, ואתן עלולות לפגוע בציפורניים שלכן. הניחו פיסת צמר גפן ספוגה באצטון על כל ציפורן, ועטפו כל אחת בנפרד בנייר אלומיניום.

הסרת לק
למדי איך להסיר את לק הג'ל בקלות

בשלב השלישי: קחו את הזמן

הסיבה שהדגשנו שהתהליך הזה לא מיועד למי שצריכה לצאת מהבית בעוד כמה דקות, היא בדיוק השלב הזה. איפור אולי ניתן להסיר במהירות, אבל לק ג'ל דומה יותר לעולם של צביעת שיער. צריך סבלנות, אחרת התוצאה לא תהיה מרשימה. חכו לפחות 15 דקות כדי שהאצטון יוכל לרכך את הלק שלכן, כדי לא להתחיל בתהליך ההסרה מוקדם מהרצוי. 

בשלב הרביעי: התחילו להסיר

הסירו את האלומיניום מאצבע אחת, והשתמשו בדוחף עור כדי להוריד את הלק. עבדו בכל פעם על אצבע אחת ושייפו בעזרת בלוק שיוף את השאריות. שימו לב שאתן לא מפעילות יותר מדי כוח, כדי לא להזיק לציפורן. לאחר שסיימתן, שטפו את הידיים ומרחו על הציפורניים מחזק.

ציפורניים צבעוניות
וואלקם לק חדש לציפורניים

כתיבה: ליפז אחווה

בלוגרית ויועצת יופי, התמרות בקוסמטיקה עכשווית

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*