כך תקני את הבושם הנכון

Reading Time: 2 minutes

כל מי שניסתה לרכוש בושם חדש יודעת עד כמה קניית בשמים היא עולם עם חוקים משל עצמו. איך מתאימים בושם אל סוג עור, ומה ההבדל בין סוגי בשמים שונים? הכנו מדריך שאסור לך לפספס

כולנו מכירות את הסצנות האלה בסרטים, כאשר הגיבורה הראשית נכנסת למקום חדש וכולם מזהים אותה רק על פי ריח הבושם שהיא משאירה. מציאת בושם מנצח שיהפוך ל"סימן הזיהוי" שלנו הוא המטרה של כמעט כל מי שמתעניין ברכישת בושם חדש, אבל בפועל קניית בשמים עשויה להיראות כמו משימה די מורכבת. כשמשלבים בין טרנדים שונים מעולם הבישום, סוגי בשמים רבים שקיימים על המדף ורצון להתאים בין בושם לבין סוג עור, קל מאוד להתבלבל ולסיים עם בושם בניחוח שפחות מתאים לנו. 

בשמים
ככה תבחרי את הבושם הנכון עבורך

אז איך אנחנו יכולות להימנע מאכזבות ולמצוא בושם מושלם?

  1. יוצרות התאמה בין בשמים לבין סוג עור – רמת החומציות של העור של כל אחד מאיתנו שונה, מה שאומר שאותו בושם יכול להריח שונה בין אישה לאישה. מסיבה זו, אם הרחת ריח של בושם מסוים על מישהי, ייתכן שעלייך הוא יריח קצת שונה ולכן כדאי לנסות אותו באופן אישי. חשוב גם לזכור בכל מה שקשור לנושא של סוג עור, שישנן מי שיזדקקו לחידוש הבושם לאורך היום וישנן מי שלא. 
  1.  בוחרות בושם שמתאים לשעה של היום – ממש כמו בגדים, גם בשמים מתחלקים בהתאם לשעות ביום ולפי אירוע. ישנם סוגי בשמים שמתאימים ליומיום וישנם בשמים שמתאימים ליציאה בשעת ערב כמו במקרה של בילוי במסעדה, חתונה וכדומה. זכרי שהמטרה היא בושם שישתלב בהופעה הכללית שלך ולא ישתלט על כל החלל. או דה טואלט למשל, הוא בעל ריכוז אלכוהול נמוך משמעותית מאשר או דה פרפיום, ולמרות שזה כמובן עניין של העדפה – הראשון עשוי להתאים לכל פעילות יומיומית ואילו השני לקבל מקום של כבוד באירועים חגיגיים יותר שמצריכים זאת.
  1. לא מגבילות את עצמנו לריחות – אם התרגלת לרכוש מותג איפור ספציפי ולא לפזול לכיוונו של אף מותג איפור אחר, ייתכן שאת נוהגת ככה גם עם ריחות. העולם של בשמים הוא מגוון ועשיר מאוד, לא רק בניחוחות אלא גם בסוגי טרנדים, אבל נשים רבות מצמצמות קניית בשמים רק לניחוח מסוים. חלקנו מעדיפות למשל ניחוח הדרי ואחרות ניחוח פרחוני, אבל תמיד יש מקום לנסות ולהיות מוכנות להפתעות. 

הטעם שלנו משתנה עם השנים, סוגי בשמים חדשים מתווספים למדף, וגם העור שלנו מושפע משינויים כאלה ואחרים. אז אם יש לך אומץ לנסות לפרוץ את גבולות הניחוח, הרשי לעצמך לבחון גם בשמים חדשים. אם את רוכשת את הבושם אונליין באחד מהאתרים השונים, עייני בתיאורים ונסי למצוא את זה שתואם למצב הרוח ולצורך שלך. 

סוגי בשמים
בוא לבחור את הבושם לפי סוג העור שלך

כתיבה: ליפז אחווה

בלוגרית חובבת איפור וטיפוח בעלת ידע וניסיון באיפור טלוויזיה ואופנה

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*