לק ג'ל – חסרונות ויתרונות

Reading Time: 2 minutes

נוח ואסתטי או מזיק ויקר? לק ג'ל התמקם בראש הפירמידה של טרנדים בעולם הטיפוח והאסתטיקה, אבל האם בצדק? כל מה שצריך לדעת לפני שמתמכרים

כמעט כל אישה בימינו עוקבת אחר טרנדים מסוימים בעולם של איפור ואופנה, שומרת נאמנות למותג איפור אהוב, וכמובן גם למניקוריסטית שאחראית על לקים – בדגש על לק ג'ל. האהבה לעולם של טיפוח ציפורניים כמעט ולא פוסחת על אף אחת, והתחום של לק לציפורניים ממשיך להתפתח ולצמוח בלי הפסקה. כשמדברים על לק צבעים הם רק חלק מהדילמה. לפני ההחלטה באיזה גוון חדש לבחור, חלקנו עוד מתלבטות בשאלה אם ללכת על לק ג'ל או להישאר עם לק לציפורניים מהסוג הישן והטוב.

לק לציפורניים
לק ג'ל לחיים יותר נוחים

אז מה בעצם ההבדל?

ההבדל הראשון והעיקרי שבולט לעין הוא כמובן הזמן הממושך שניתן ליהנות מכל לק ג'ל, בהשוואה לימים של לק לציפורניים מהדור הקודם. הוא נשמר היטב, לא צריך לחשוש לשטוף איתו כלים, והמראה רענן, נוצץ, מרשים ומקנה לנו תחושה כאילו הרגע יצאנו ממניקור. ומכיוון שגם הייבוש שלו באמצעות מנורות ייחודיות הוא מהיר במיוחד, כבר לא צריך לפחד שהוא יימרח או ייהרס.

עם כל כך הרבה יתרונות, איפה כאן בעצם הבעיה? החיסרון הראשון של לק ג'ל קשור כמובן לתהליך ההסרה. להבדיל מתהליך הסרת לקים רגילים, שהוא פשוט ואורך מספר שניות, הסרת לק ג'ל היא פעולה מורכבת. למעשה, היא אפילו דורשת בדרך כלל עזרה מקצועית כדי להימנע מפגיעה בציפורן. מסירי לק רגילים ממש לא מצליחים להתמודד עם הסרת לק ג'ל, ומי שאין לה סבלנות לתהליך עלולה להחליש או להזיק לציפורן שלה בבית. 

פרמטר נוסף הוא העלות. טרנדים רבים עולים לצרכנים שלהם ביוקר, והלק הפופולארי ממש לא שונה בתחום. לק ג'ל עולה יותר מלק רגיל, ומאחר שכל החלפה שלו מצריכה ביקור אצל אשת מקצוע, ההבדל בעלויות הוא משמעותי. אם בקבוקון של לק לציפורניים מהסוג הישן יכול לשמש אותנו לאורך זמן רב, ביקור אחד אצל מניקוריסטית עבור לק ג'ל עשוי לעלות כמו כמה בקבוקונים כאלה. כך שאכן צריך לקחת את סוגיית המחיר בחשבון. 

לסיום, חשוב לדבר גם על ההשפעה של לק ג'ל על הציפורניים. הסרת לק ג'ל בצורה לא מקצועית עלולה להזיק לציפורניים, וגם שימוש בכלים שלא חוטאו היטב עלול לגרום לבעיות לא נעימות כמו פטריות או דלקות. בחלק מהמקרים, גם מכונות ייבוש שמבוססות קרני UV עשויות להזיק לעור שמסביב לציפורניים.

אז איזה לק לציפורניים לבחור?

לק ג'ל או לק מהדור הישן? כמו שראיתן, לכל אחד יתרונות וחסרונות. בין אם אתן בוחרות בראשון או בשני, הקפידו על בחירה במקום ששומר על כל כללי ההיגיינה, עקבו אחר ההוראות ובעיקר – אפשרו לציפורניים שלכן לנוח לפעמים ולהישאר במראה הטבעי.

מגוון לקים
אז איזה צבע לבחור?

כתיבה: אורית וייס

בלוגרית חובבת איפור וטיפוח בעלת ידע וניסיון באיפור טלוויזיה ואופנה

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*