איך להתאפר בחמש דקות

Reading Time: 2 minutes

איפור יכול לקחת הרבה זמן, אבל הוא ממש לא חייב. המדריך הבא יעזור לך להיות מוכנה בקלות, עם שיטות איפור מהיר לתוצאה של איפור טבעי שנשאר לאורך זמן

מתי לאחרונה הצלחת לצאת מהבית בצורה נינוחה ורגועה, אחרי שהתלבשת ברוגע, זכרת להשתמש בסבון פנים, מרחת איפור והסתכלת במראה בסיפוק? אם את לא מצליחה להיזכר ברגע הזה, את ממש לא לבד. רובנו היינו חולמות על עוד כמה דקות פנויות מדי בוקר, אבל הצורך להגיע לעבודה, להקפיץ את הילדים לגנים או להצליח לסיים אלף מטלות אחרות, פשוט משבש את כל התוכניות. 

הבלגן הזה מאלץ אותנו לעגל פינות ולפעמים אפילו לוותר על חלק מהתכנונים, וכשמדובר על איפור – אנחנו לא תמיד מצליחות למצוא את הזמן להתאפר בדיוק כמו שרצינו. בדיוק למצבים כאלה, הכנו עבורך את המדריך הבא, שיאפשר לך ללמוד כמה טריקים עבור איפור מהיר, עם מוצרי איפור שיש לכולנו. אז אם את מחפשת מראה של איפור טבעי שיישאר איתך כל היום – חמש דקות ואת שם.

מייק אפ
ממהרת? בואי תלמדי איך להתאפר בחמש דק' ללא מאמץ

רגע לפני

אחת מהטעויות של נשים רבות היא שהן מתרכזות אך ורק בנושא של מוצרי איפור ושוכחות את הבסיס. שמירה על עור הפנים באמצעות קרמים מתאימים, סבון פנים והימנעות מהירדמות עם איפור מהיום הקודם, היא קריטית למראה פנים רענן, נקי ולא עייף. איפור טבעי נראה במיטבו על עור קורן שלא מצריך "הסוואה" רבה, ולמרות שלכולנו יש נקודות שאנחנו רוצות לטשטש, אפשר להקטין אותן למינימום. 

איפור טבעי ב-6 שלבים

השלבים הבאים יאפשרו לך להרגיש זוהרת לאורך כל היום, גם בימים שכוללים המון סידורים והתרוצצויות.

  1. קרם הלחות: רוצה להתחדש עם קרמים לפנים שיעשו את העבודה? קרם לחות טוב צריך להיות ה"חבר" הראשון בכל מגירת מוצרי איפור. כדי להגן על העור שלך בכל מצב, חשוב מאוד לבחור קרמים שכוללים גם מקדם הגנה, אלא אם את מעוניינת לשים קרם הגנה בנפרד. וכן, מכיוון שישראל ידועה בימי שמש רבים לאורך כל שנה, חשוב מאוד לא לוותר על ההגנה הזו אפילו בחורף. 
  2. פריימר: למי שסובלת מפנים מבריקות, מומלץ למרוח פריימר כדי להתמודד עם התופעה הלא נעימה הזו. הפריימר גם עוזר כמובן לקבע את האיפור, ואם את ניצבת בפני יום ארוך אל תדלגי על השלב הזה.
  3. מייק אפ: מוצר האיפור שאי אפשר בלעדיו, מעניק לעור גוון אחיד ומטשטש פגמים.
  4. פודרה שקופה: אם ויתרת על שלב הפריימר, גם הפודרה השקופה יכולה לעזור. מפחיתה מהמראה הנוצץ, מקבעת את האיפור ומעניקה מראה מעולה שהוא עדיין על הסקאלה של איפור טבעי.
  5. סומק: מרגישה שחסר לך קצת צבע? סומק הוא הפתרון המושלם. 
איפור יום יומי
איפור ליום יום בחמש דק'

כתיבה: אורית וויס

בלוגרית ויועצת יופי, התמרות בקוסמטיקה עכשווית

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*