המדריך לאיפור יום יומי

Reading Time: 2 minutes

איפור טבעי, קליל ומהיר, שמאפשר לך להישאר הכי את שיש. איך עושים את זה נכון ומאיפה מתחילים? בשביל זה אנחנו כאן

אם את אחת מהנשים שנפגשות עם מוצרי איפור רק אצל מאפרים מקצועיים, את ממש לא לבד. נשים רבות משקיעות על איפור ערב, אבל בכל מה שקשור לאיפור יומיומי, איפור טבעי שלא מבוסס על טרנדים אלא על מה שמתאים להן, הן לא כל כך בטוחות מה לעשות. 

אף אחת מאיתנו לא נולדה עם איילנר ביד, וכדי להתאפר מהר הכי טוב שאפשר צריך לשלוט בכמה מיומנויות. מצד שני, איפור טבעי הוא ממש לא משימה מורכבת. מה שאומר שאם נמנעת ממנו רק כי חששת מהתוצאות, את לא צריכה לדאוג. מה שחשוב לזכור הוא בחירת מוצרי איפור מתאימים, היכרות עם המאפיינים האישיים שלך, וכמובן גם קצת ניסיון וטעיה. שנתחיל?

איפור יום יומי
איפור למראה יום יומי

להתאפר מהר ללא מאמץ: כך תעשי זאת לבד

לפני שמתחילים, חשוב להקדיש כמה מילים לנושא של טיפוח העור. איפור מושקע שמונח על עור אדמומי או שצריך להסתיר פצעונים, מצריך כמובן יותר השקעה מהרגיל. אלא שלפעמים כל מה שצריך כדי להימנע מכמה מבעיות העור הנפוצות, הוא פשוט לטפח את עור הפנים גם ללא קשר לאיפור או טרנדים אחרים. סבון פנים למשל, הוא דוגמה טובה. סבון פנים איכותי יכול לשמור על מראה העור, להסיר ביעילות איפור, לתרום למרקם העור ולעזור לך להתאפר מהר יותר – פשוט כי יש פחות מה לכסות.

השלבים לקבלת איפור טבעי ומהיר

השלבים לקבלת איפור טבעי ומהיר

  1. מייקאפ עוזר ליצור גוון עור במראה אחיד, ומורחים אותו בכמה נקודות מרכזיות בהן האף, הלחיים והמצח. תוכלי לבחור מייקאפ בגוון העור או בגוון אחד בהיר או כהה יותר, תלוי במראה שאת שואפת להשיג. 
  2. פודרה שקופה או בגוון העור עוזרת לקבע את המייקאפ במקומו, כך שיעמוד בכל אתגרי היום.
  3. הגענו אל השלב של סומק והצללות. כשמדברים על איפור ערב, השלבים הללו יכולים להשיג תוצאות דרמטיות למדיי. במקרה של איפור טבעי לעומת זאת, כמה טפיחות זה כל מה שצריך.
  4. עבור העיניים ניתן להיעזר בכמה מוצרים, בהם איילנר, צללית, מסקרה, עפרון עיניים ומעגל ריסים. גם במקרה הזה, איפור טבעי ממש לא מחייב להשתמש בכולם. אם תרצי להתאפר מהר, הבחירה היא שלך. הכול בהתאם למבנה העיניים ולזמן שעומד לרשותך. בתקופה האחרונה נכנס לשגרת האיפור נושא עיצוב הגבות, בזכות מוצרים כמו ג'ל, מברשת וכדומה. כדי לעבות את מראה הגבות, אם את מעוניינת בכך, תוכלי להשתמש בעפרון גבות בגוון הגבה הטבעית.
  5. ולסיום – שפתון. המוצר הכי נפוץ בתיק מוצרי איפור, וזה שיכול לשדרג את המראה שלנו ברגע. תוכלי לבחור בשפתון בגוון טבעי, בגלוס או אפילו בשפתון שמיועד להעניק לחות.
איפור קליל
להתאפר מהר ללא מאמץ

כתיבה: ליפז אחווה

בלוגרית חובבת איפור וטיפוח בעלת ידע וניסיון באיפור טלוויזיה ואופנה

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*