טרנדים בעולם האיפור 2020

Reading Time: 2 minutes

איזה איפור ליום יום הולך להיות המאסט הבא, האם ריסים מלאכותיים עדיין נמצאים ברשימה ואילו טיפים יעזרו לך להיראות הכי טוב שיש בכל בוקר?

אם יש דבר אחד שעולם האיפור מצטיין בו הוא היכולת לא להפסיק להפתיע. בדיוק בגלל זה, פאשניסטיות אמיתיות לא מרשות לעצמן לפספס אף תחזית, ונשארות עם אצבע על הדופק בכל מה שקשור להמלצות או טיפים בתחום הכי מעניין שיש. החל מנושא של איפור, דרך סבון לפנים, טרנדים שקשורים ללק גל ועוד. ולמרות שחלק לא מבוטל מ-2020 בילינו בבידוד או מתחת למסכה, הקיץ הקרוב מגיע עם כמה טרנדים שאסור לפספס. אז מה מצפה לנו הפעם?

טרנדים לאיפור 2020
בואי לקרוא על טרנדים לאיפור וגלי מה חדש בתחום
  1. הכי חוזרים להדגיש את מה שחשוב – כאילו שלא הספיקה לנו הדרמה בתקופה האחרונה, גם עולם האיפור חוזר להיות בולט ודרמטי מתמיד. איפור ליום יום עדיין יישאר במראה טבעי יחסית, אבל איפור הערב עושה קאמבק הכי דרמטי שיש. אייליינר שתוחם צלליות בגוונים בולטים, ריסים מלאכותיים שמגדילים את העיניים, ושפתון שמדגיש שפתיים בגוונים עמוקים – רצוי של אדום. אם את ממכורות המראה הקלאסי והעוצמתי הזה, את הולכת ליהנות מכל רגע.
  1. מוסיפים צבע לציפורניים – יכול להיות שזה הרצון לחזור לשגרה במהירות, אבל הקיץ הקרוב הוא לגמרי בסימן של צבע, אפילו בציפורניים. חובבות לק גל ודאי כבר ראו סביבן מספר הבלחות של גווני ורוד בוהקים, שהוא לגמרי הצבע הנכון לציפורניים בחודשים הקרובים. למתקדמות האמיצות: כמה מאייקוניות האופנה המובילות אפילו השקיעו כבר בלוק של לק גל שכולל צבע שונה בכל אצבע, אבל זה כבר לגמרי תלוי לשיקול דעתכן.

מי שלא שותפה לחגיגה הזו, תשמח לשמוע שהצבעוניות הזו תישאר איתנו רק עד הסתיו, שבו אנחנו צפויות לראות שוב לק גל בגוונים שמרניים יותר ואפילו בגוון ניוד, שהוא הגוון שיוביל אותנו אל הירידה בטמפרטורות.

  1. מתחברים אל הטבע – אחרי שרובנו כבר התחלנו להתעניין במקור ממנו מגיעים הבגדים שלנו, בניסיון לרכוש בגדים מחומרים טבעיים ששומרים על הסביבה, הטרנד הזה מגיע גם אל האיפור. לצד מוצרי איפור טבעיים, כולל איפור ליום יום, תוכלי למצוא גם מוצרים מחומרים טבעיים לשיער ולגוף. אנחנו לגמרי בעדם.
  1. שומרים על העור – ההשקעה באיפור גורמת לנשים רבות לחזור מותשות בסוף יום ארוך וללכת לישון במחשבה שכבר יסירו אותו מחר, אבל אחת מהתזכורות העיקריות שנראה בתקופה הקרובה קשורה לדאגה לעור הפנים. אז אם טרם מצאת סבון פנים שעושה את העבודה, לגמרי הגיע הזמן. סבון פנים איכותי יסיר את האיפור שלך ביעילות, ישמור על העור ויאפשר לך לקום רעננה, אל עור פנים זוהר וקורן. בשעה שישנם טיפים רבים הנוגעים לאיפור, הגיע הזמן לזכור גם לדאוג לפנים שתחתיו. כי אם לא עכשיו, אז מתי?
איפור 2020
למה להישאר מאחור? בואי וגלי מה הטרנדים של איפור 2020

כתיבה: אורית וייס

בלוגרית חובבת איפור וטיפוח בעלת ידע וניסיון באיפור טלוויזיה ואופנה

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*