כך תבחרו קרם לחות לפנים

Reading Time: 2 minutes

הוא מעניק לחות ומותיר את העור חלק, וכולנו יודעות כבר מזמן שאסור לוותר עליו בשגרת הטיפוח. אבל איך בוחרים נכון את קרם הלחות שילווה אותנו מדי יום?

כל חובבת מוצרי איפור יודעת, שלפני כל שכבת איפור לפנים מגיע הבסיס בדמות מוצרים ששומרים על העור. מוצרי איפור אשר מונחים על עור שאינו זוכה לטיפול היומיומי המתאים, לא רק שאינם משפרים את המראה הכללי אלא עלולים אפילו להדגיש את כל מה הפגמים שניסינו להסתיר. קיימים מוצרים רבים בקטגוריה שמומלצת לשימוש לפני שכבת האיפור עצמו, אבל אין ספק שהבולט ביותר הוא קרם לחות לפנים.

קרמים
כיצד לבחור קרם לחות?

באילו דרכים יכול קרם לחות איכותי לשמור על הפנים שלנו? 

קרמים שונים מגיעים עם פונקציות שונות, אבל ככלל – קרם הלחות מיועד לשמור על הלחות בעור, על מנת שנקבל עור במראה רענן, זוהר ויפה, ובמקביל גם לשפר את המראה הכללי שלו. כלומר, להשאיר אותו במרקם חלק ונעים. בצורה כזו, כל מוצרי איפור לפנים שנשים על העור יימרחו בצורה חלקה ולא יובילו למראה סדוק או מחוספס שבולט לעין.

פרמטר נוסף שחשוב מאוד לקחת בחשבון הוא הנושא של הגנה מהשמש. למרות שהנחת מוצרי איפור יוצרת שכבת ביניים, לא מדובר כמובן בהגנה מספקת. מסיבה זו, לפני כל מריחת איפור לפנים חשוב להשתמש בתכשיר הגנה נגד השמש. כדי להימנע משימוש בעודף מוצרים, קיימים תכשירי לחות שכוללים גם מקדם הגנה. מילת המפתח שיש לחפש היא SPF, כשלרוב המספר יהיה 15. 

מה צריך לחפש על המדף?

קל מאוד להתבלבל אל מול מגוון הסוגים של קרם לחות שנמצאים במחלקות מוצרי איפור. מכיוון שכל בחירה שגויה עשויה להשפיע על מראה הפנים, מומלץ לפנות אל חברות קוסמטיקה וטיפוח שידועות בתחומן. חברת הקוסמטיקה האיטלקית קיקו מילאנו, מציעה מבחר סוגי קרם לחות בהתאם לצרכים של כל אישה. החל מקרם שמותיר עור חלק ומעניק לו מראה זוהר, דרך קרם שמשפר את ביצועי המייק-אפ, ועד לקרם במראה מאט וקרם שמכיל רטינול לשיפור מראה הקמטים. זאת בנוסף כמובן לתכונות נוספות כמו תוספת של מקדם הגנה. 

 איך בוחרים בקרם הלחות המתאים?

כמו כל מוצר איפור לפנים, גם במקרה של קרם לחות להתאמה יש חשיבות משמעותית. הקרם צריך להתאים לך בהיבטי סוג העור, על מנת לתמוך בקיים ולתת לו את מה שהוא זקוק לו. קרם הלחות של קיקו מילאנו לעור יבש למשל, מעניק לו לחות ברמה גבוהה. הקרם שמציעה קוקו מילאנו לעור בוגר לעומת זאת, מעניק אפקט מתיחה, מאפשר לו להיראות ממוצק יותר ותורם לשיפור במראה הקמטים. כך שגם אם חברה או קרובת משפחה שלך משתמשת בקרם לחות מסוג מסוים, לפני שאת ממהרת לרכוש אותו – בדקי אם מדובר בסוג שמתאים גם עבורך. 

קרמים להשלמת המראה הזוהר
לפני איפור: קרם פנים המשתלב לפני האיפור

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*