הבשמים הנמכרים ביותר

Reading Time: 2 minutes

קניית בושם בריח שילווה אותנו מדי יום היא מטלה לא פשוטה בכלל. כדי להקל על ההתלבטות ולקצור מחמאות, ארגנו עבורך רשימה עם כמה בשמים שתמיד נשארים בטופ של טבלת המכירות

על טעם אולי אפשר להתווכח, אבל על ריח ממש לא. לכל אחת מאיתנו יש ניחוחות שאנחנו אוהבות וכאלה שפחות, אבל כשהמבחר רחב כל כך – קל להתבלבל. בשמים חדשים מושקים לעתים קרובות מאוד, וכשאנחנו מגיעות אל המדפים בחנויות כמעט בלתי אפשרי להריח את כולם. 

למרות שחלקנו מעדיפות ניחוח מתקתק, אחרות מחפשות את הריח הנקי ויש את אלה שלא יכולות בלי משהו אקזוטי, ישנם גם ריחות שהקונצנזוס סביבם הוא רחב יחסית. בשמים כאלה נמצאים תמיד בראש טבלת המכירות, וידועים בתור מתנה אייקונית ומנצחת לכל אישה. אספנו ארבעה סוגי בשמים מנצחים, שיעזרו לך לצמצם את המבחר בפעם הבאה שתגיעי לחדש את המלאי שלך. 

קניית בושם
הבשמים הנמכרים ביותר שכדי לך להכיר

1. שאנל מספר 5 (Chanel N ° 5)

כשמדברים על סוגי בשמים בעלי ניחוח אייקוני ונצחי, אי אפשר שלא לדבר על שאנל. הבושם שיצא לראשונה בשנת 1921, מאופיין בניחוח מעודן ופרחוני שמעניק תחושה חושנית כבר מהרגע הראשון. עם יציאתו, הבושם של שאנל נתפס כייחודי בשל המבנה של הבקבוק שלו, אבל כיום כבר אין חובבת בישום שהבקבוק הזה לא קורץ לה מהמדף. העיצוב המינימליסטי, סרט העטיפה והניחוח הנלווה לכל אלה, הופכים את הבושם של שאנל לפתרון המושלם למתנה לכל אישה שמאמינה בכוחה של האלגנטיות.

2. דייזי, מארק ג'ייקובס

הניחוח הפופולארי של הבושם מבית מארק ג'ייקובס הוא מתקתק אבל גם מרענן, בזכות שילוב בין גרגרי יער עסיסיים וסיגליות רכות ולבנות. מדובר באחד מבין אותם בשמים שמתאימים גם לצעירות וגם לנשים בוגרות, מאחר שהוא משלב בהצלחה בין חושניות לבין עליצות וקריצה אביבית.

3. ז'אדור, כריסטיאן דיור

בושם אייקוני נוסף ששייך לקטגוריית בשמים בעלי ריח פרחוני ונוכחות בלתי נשכחת, הוא הז'אדור של כריסטיאן דיור. הוא כולל תערובת של ניחוחות פרחוניים בהם מגנוליות וסחלבים, ונחשב לבחירה הראשונה של נשים רבות ברחבי העולם. הבקבוק המעוצב שלו מוסיף לחוויית השימוש, והתקופה החמה בשנה היא הזמן המתאים ביותר להתיז אותו על הגוף. 

4. אנג'ל, טיירי מוגלר

אי אפשר לסיים כתבה בנושא קניית בושם, בלי להזכיר את הבקבוקון בצורת הכוכב האייקוני של הבושם הבא. אנג'ל הוא אחד מבין סוגי בשמים שקשה לפספס, בזכות תערובת עדינה של פירות אדומים מתוקים, דבש וקרמל, בשילוב עם הניחוח הכובש של פצ'ולי ווניל. אנג'ל מבית מוגלר הוא ניחוח יוקרתי, אופנתי ונצחי, אחד מבין רשימת בשמים אקסקלוסיביים שמתאימים גם לשימוש יומיומי וגם לערב. ומאחר שהבקבוקון שלו כל כך מרשים, גם אחרי שתסיימי אותו הוא ללא ספק יישאר לככב אצלך על מדף הבשמים.

ריחות בשמים
סוגי בשמים – בחרי את הבושם שלך לפי הריח ועיצוב הבקבוק

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*