קו איילינר מנצח

Reading Time: 2 minutes

אף מראה של איפור יומיומי לא מרגיש שלם בלי איילינר, אבל הקו החמקמק הזה מרגיש כל כך קשה ליישום! אחרי שניסינו ומחקנו, מצאנו דרך מעולה לגרום ללוק הזה לעבוד. כך תעשו זאת גם אתן

אם יש דבר שכולנו מנסות להשיג כבר מההתנסות הראשונה עם מוצרי איפור, ללא ספק מדובר בקו האיילינר המושלם. להבדיל מאביזרי איפור אחרים, איילינר הוא מוצר שמתאים כמעט לכל אחת. בין אם אנחנו הולכות על לוק של איפור יומיומי או על מראה ערב דרמטי, לעבודה או לדרינק עם חברות, לראיון או לדייט. 

הבעיה היא שהניסיון להצליח להשיג את המראה המושלם והמדויק, עלול להיראות כמעט בלתי אפשרי. חלקנו נכשלות ברגע המריחה, ואילו אחרות מצליחות אבל מגלות שהקו נמחק אחרי זמן קצוב. כשנשים אחרות מתעקשות שמדובר בפתרון פשוט, קשה לנו להאמין, אבל למעשה זה מדויק (תרתי משמע). המדריך הקצרצר והקליל הבא, ילווה אתכן צעד אחר צעד עד לרגע ההצלחה. 

איילינר
איך מציירים קו איילינר מושלם? בואי לראות

רגע לפני: במה משתמשים?

טוש, ג'ל או עפרון? אם אתן מחפשות מוצר איפור שיעזור לכן בשלב ההתחלתי, לכו על עפרון. בהמשך, תוכלו להתפרע עם מוצרי איפור אחרים. עפרונות הם לרוב קרמיים יותר ומשתלבים מצוין בכל סגנון, בין אם אתן מעוניינות בתוצאה קלילה או באפקט דרמטי. בנוסף, קל יותר לשלוט בהם וזה יתרון עצום. 

למעלה או למטה?

אם אתן מתלבטות, היצמדו לחלק העליון. הדגשה עליונה מגדירה את הריסים, מוסיפה להם עומק ומאריכה את העין. איילינר תחתון מחמיא מאוד לנשים מסוימות, אבל אצל חלקן הוא עשוי "לסגור" את העין ולהוביל לתוצאה הפוכה מהמצופה. 

אוקי, הבנתי, אבל מה קורה עם התכל'ס?

אז בחרת מוצר איפור, ואת עומדת מול המראה ומנסה להבין איך לקבל תוצאה מרשימה. קו חד, מדויק ונעים למראה, שמדגיש בדיוק את מה שאת מחפשת. כמו שכבר הבנת, זה באמת לא מורכב להפוך את האיילינר לחלק בלתי נפרד מכל איפור יומיומי. הבעיה היא הטכניקה, וזה הפתרון:

1. מקמי את קצה העיפרון קרוב ככל אפשר לקו הריסים.

2. באמצעות האצבע שלך, מתחי בעדינות את העור שסביב העין. שימי לב שאת רק מותחת ולא מושכת או משנה את זווית העין. רובנו טועות בשלב הזה, ולכן מקבלות מראה מקומט שמתבטא אחר כך בתוצאה לא אחידה. אם את מתקשה לעשות זאת, הרימי את הסנטר מעט למעלה והסתכלי למטה, כך שהעיניים שלך עצומות למחצה אך עדיין תוכלי לראות את עצמך במראה.

3. גשי ליצירת הקו הרצוי! קיימים סרטונים רבים ברשת שמתמקדים בתהליך הזה, אבל מדלגים על השלבים שלפניו. ציור הקו הוא אלמנט של התנסות, ותופתעי איך אחרי מספר ניסיונות כבר תשלטי לגמרי בתוצאה. עכשיו כשאת מצוידת במוצרים המתאימים ובטכניקה, את צפויה להפתיע את כולם!

איך מציירים קו איילינר מושלם?
רוצה לצייר קו איילינר מושלם – מעולה בואי לקרוא את המדריך שלנו

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*