צבעי הלק שנכנסו אל תוך החורף

Reading Time: 2 minutes

אחרי שמכוני הלק חזרו לפעילות, אפשר לשוב ולדבר על צבעים ללק. אם גם אתן מחפשות רעיונות עבור צבעי לק לחורף, אנחנו כאן כדי לספק את כל המידע שהציפורניים שלכן זקוקות לו

בין אם אתן מורחות לק בבית ובין אם הולכות לעשות לק ג'ל, כנראה שתקופת החורף מובילה אתכן להתלבטויות לא קטנות. כל מעבר בין עונות מתבטא במגמות וטרנדים בעולם האופנה, אבל לא פוסח על אף אחת מהציפורניים שלנו. ואם במהלך הקיץ יכולנו לראות טרנדים עם המון ורודים וצבעים בהירים ועליזים, החורף משנה קצת את המצב. אם גם את מחפשת כיוונים עבור צבעים ללק ג'ל ורוצה לדעת אילו צבעי לק לחורף ילוו אותנו הפעם – הגעת למקום הנכון.

צבעים ללק ג'ל
צבעי הלק שיעשו לכן את החורף

צבעים ללק שמתכתבים עם מזג האוויר

כמו שוודאי יצא לכן לראות באתרי האופנה ובחנויות, החורף הקרוב מחזיר אלינו את הצבעים החורפיים הקלאסיים. השנה אנחנו מדברות בעיקר על שחור, כאמל, אפור בהיר וצבע גוף. כל הצבעים הללו בולטים ומככבים על מעילים, חליפות טרנינג, צעיפים וכובעים, אבל לא פוסחים גם על צבעים של לק. 

להבדיל מהקיץ, צבעים ללק שמתאימים לחורף הם צבעים רגועים יותר, כך שאין ספק שאת יכולה לאחסן בבטחה את הלקים הוורודים והזרחניים. ברשימת לקים לחורף, יככבו בדיוק אותם הגוונים שיעטרו את הביגוד שלנו, ויעניקו שילוב מושלם וסופר אופנתי לכל לוק שתבחרו ללבוש.

מחפשות בכל זאת טוויסט מעניין? 

מי שרוצות לשחק עם צבעים ללק ג'ל או ללק רגיל גם בעונה הקרה, יכולות ללכת על השילובים. טרנד מוביל לחורף, בביגוד אבל גם באביזרים, הוא טרנד החצי-חצי. הכוונה היא למעילים ולחליפות בשני צבעים, שלעתים משלבים ולעתים פשוט מחלקים את הביגוד באמצע. כך שצד ימין שלו בצבע אחד וצד שמאל בצבע אחר. הגוונים המובילים בטרנד הם שחור ולבן, ואתן יכולות ליישם את זה גם על צבעי לק לחורף. 

אפשרות אחת היא לצבוע כל אצבע בצבע אחר ממשפחת הצבעים החורפיים, ואפשרות נוספת היא ליצור חצי-חצי על כל ציפורן בשחור לבן או בגוונים אחרים.

צבעי לק לחורף
אלו הצבעים שהכי ישמשו אותך בחורף הקרוב

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*