קרמים מומלצים בעונת הקיץ

Reading Time: 2 minutes

אתן אולי מרגישות מוכנות לקיץ, אבל מה עם תיק האיפור שלכן? קרמים לקיץ יעזרו לכן לעבור את העונה החמה בהצלחה, עם טיפוח אולטימטיבי לעור הפנים, הגוף ואפילו השיער

כל קיץ מעלה אצלנו מחדש את אותן ההתלבטויות: איזה בגד ים לקנות, האם יש לנו מספיק בגדים לעבור את השרב (ברור שלא!) ומה לעשות לגבי שגרת הטיפוח שלנו. חובבות מוצרי טיפוח יודעות היטב שמעבר בין עונות מצריך גם מעבר בין תיקי איפור, ולא רק מטעמי טרנדים או רצון לרענן את תכולת המגירה. מוצרי הטיפוח של החורף הם ממש לא תמיד אותם המוצרים שמתאימים גם לימי קיץ, וזה נכון גם לגבי איפור וגם לגבי קרמים.

קרם פנים לפי סוג עור

קרמים לפנים שחובה להכיר בכל קיץ

אנחנו מקוות שאת הבוקר שלך את מתחילה עם שטיפה טובה בעזרת סבון פנים, אבל רגע לפני היציאה מהבית חשוב גם לשים קרם פנים איכותי. בחורף קרם פנים יכול להיות עשיר וכבד יותר, ואילו בקיץ העור שלך זקוק לקרם במרקם קליל ונעים, שגם יספק הגנה מהשמש. זה אולי לא נעים, אבל קרם הגנה חייב להיות החבר הכי טוב שלך לאורך כל קיץ. עם זאת, אם את שמה קרם פנים עם מקדם הגנה, תוכלי להיעזר בו בימים שאינם כוללים שהות ארוכה בחוץ. 

קרם פנים קיצי צריך לכלול נוסחה שאינה שומנית, להגן על העור מנזקים, להשאיר תחושה נעימה וכמובן גם להתאים לסוג העור הספציפי שלך. בין אם יש לך עור מעורב, שמן, יבש או רגיל. התאמה לעור הפנים מתעלה מעל לכל טרנד, אז במקום לפני שאת מנסה קרמים חדשים – אל תוותרי על עיון במידע שעל התווית.

קרמים לשיער שנראה טוב בכל יום

אולי זה יפתיע אותך, אבל גם השיער שלך עלול לסבול מנזקי קיץ. כולנו הולכות לבריכה ולים, יושבות בשמש שעות ארוכות, ולעתים גם יוצאות ומבלות יותר – מה שכרוך ביותר פן וצביעה. התוצאה של כל אלה היא שיער עייף, יבש וחסר חיוניות, ולכן שימוש בתכשירי שיער מתאימים הוא קריטי בתקופה הזו של השנה. נוסף לקרם בחרי גם מסכה איכותית, שמפו ומרכך מתאימים, והשתדלי להעניק לשיער מנוחה מתכשירים מזיקים כשהדבר מתאפשר. 

קרם גוף שאסור לוותר עליו

ומה לגבי הגוף שלך? מדי קיץ הגוף שלנו נמצא בשמש זמן רב, מתמודד עם שינויים קיצוניים בטמפרטורות ומבלה בסביבה של כלור בבריכה. נוסף על פילינג, שמומלץ לעשות כדי לעזור לתאים להתחדש, חשוב גם להגיע אל המחלקה של קרמים כדי לבחור קרם גוף שיזין את העור, ירגיע אותו ויעזור לו להתאושש מאתגרי היומיום.

קרם
הכיני את הפנים שלך לקיץ

כתיבה: orit weiss
בלוגרית ויועצת יופי, התמרות בקוסמטיקה עכשווית

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*