סבון פנים לסוגי עור שונים

Reading Time: 2 minutes

שגרת טיפוח בריאה מתחילה עם טיפוח עור הפנים, וכדי למקסם את יתרונותיה חשוב לבחור סבון פנים שמתאים לסוג העור שלך. איך עושים את זה נכון?

הפנים הן כרטיס הביקור שלנו, ולכן טיפוח עור הפנים הוא אחת מהפעולות הכי חשובות שעלינו לבצע באופן קבוע. הדבר נכון לא רק לגבי נשים שמקפידות על איפור ליום יום, אלא לכולנו. גם אם קיימים ימים בהם אתן לא מתאפרות בכלל או מסתפקות בכמה דקות עבור איפור מהיר, עדיין הכרחי לדאוג לפנים באמצעות סבון פנים וכמובן גם שטיפה במים. 

הסיבה לכך שהיא לאורך היום הפנים שלנו נתקלות במגוון גורמים מזיקים, החל מאבק ועד לחיידקים. ניקוי לא מספק עלול להוביל לנזקים מצטברים לעור, מראה עייף ואפילו גירוי או דלקות. ואם אתן כן מקפידות על איפור ליום יום או קרמים שונים ונמנעות מהסרתם בצורה נכונה, אתן מוסיפות אויב נוסף לרשימה.

סבון פנים
ככה תמצאי את הסבון פנים המתאים לך

טיפוח עור הפנים: איפה מתחילים?

הרבה לפני שמדברים על מוצרים משלימים כמו קרמים, צריך להדגיש שכל פעולת טיפוח מתחילה עם ניקוי. ובמזג האוויר שלנו, אפילו תהליך שטיפת הפנים יכול להיות נעים. ההמלצה היא לשטוף את הפנים באמצעות מים קרירים, על מנת להמריץ את הדם, וגם אם במהלך החורף את לא שמחה לקראת המחשבה הזו, בחודשי הקיץ מדובר בדרך המושלמת להתחיל את היום. 

בשלב הבא, מומלץ מאוד לבחור סבון פנים. סבון פנים איכותי יכלול רכיבים שמעניקים לעור רכות ולחות, כמו ויטמינים שונים שידועים בהשפעתם החיובית על העור וגם נוגדי חמצון. עם זאת, כדי להגיע לתוצאה טובה ולשמור עליה, לא מספיק לבחור בכל סבון פנים. ממש כמו קרמים או איפור ליום יום, גם סבוני פנים מתאימים לפני סוגי עור. שגרת טיפוח עור הפנים לעור יבש למשל, צריכה לכלול חומרים שירככו אותו ויעניקו לו גמישות. עור שמן או מעורב, צריך חומרים שיפחיתו מהשומן ויסירו תאים מתים.

איך מזהים איזה עור פנים יש לי?

אתן מסתכלות על התוויות השונות אבל לא לגמרי יודעות איזה סוג טיפוח מתאים לעור שלכן? הטיפים הבאים יעזרו לכן:

  • יש לכן אקנה ופצעונים מפעם לפעם? כנראה שיש לכן עור שמן. בחרו סבון פנים ייעודי עבורו.
  • העור שלכן אדמומי ועדין מאוד? בחרו במוצרי טיפוח לעור רגיש.
  • העור שלכן לא עושה יותר מדי בעיות אבל נוטה לפעמים לקילופים או לגרד? ייתכן שיש לכן עור מעורב. סוג העור הזה עשוי להיות שמנוני, אבל בעיקר באזור המצח, האף והסנטר.
  • אם הקילופים מזכירים קשקשת והעור אדמומי באותם מקומות, כנראה שיש לכן סבוריאה. הקפידו במיוחד לבחור בקפידה את מוצרי הטיפוח שלכן!
  • העור שלכן בגוון אחיד, לא יוצר יותר מדי בעיות ולא נוטה להתייבש? תוכלו לבחור סבון פנים לעור רגיל.
סבון פנים לסוגי עור
התאמי את סבון הפנים לסוג העור שלך

כתיבה: ליפז אחווה

בלוגרית חובבת איפור וטיפוח בעלת ידע וניסיון באיפור טלוויזיה ואופנה

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*