טיפים לצביעת שיער

Reading Time: 2 minutes

צביעת שיער במספרה היא אמנם הפתרון הנוח ביותר, אבל אם מעצב השיער שלך בחופש או שאת פשוט רוצה לנסות לבד, הטיפים הבאים יעזרו לך להגיע לתוצאה המושלמת

ביקור במספרה הוא תמיד חוויה מהנה, שמאפשרת לנו לצאת עם תספורת חדשה, תחושה חיובית ולפעמים, כשמדובר על צביעת שיער בגוון שטרם ניסינו, אפילו מראה שונה לגמרי. צביעת שיער יכולה להעניק לנו לוק ייחודי, עם גוון חדש שמבליט בדיוק את היתרונות שלנו, ולפעמים פשוט מדובר ברצון לשמר את הקיים עם כיסוי מיטבי לשיער מאפיר או לבן. 

אלא שללא קשר לסיבה מאחורי הרצון לצבוע את השיער, בפועל לא תמיד יש לנו זמן לבזבז על טיפוח עצמי. הנושא של ביוטי קרוב לליבם של רבים ורבות מאיתנו, אבל בין כל המטלות היומיומיות לפעמים קשה לפנות לו את המקום הראוי. צביעת שיער ביתית היא הפתרון הפשוט למצבים כאלה, והיא מאפשרת לנו להתנסות עם צבע לשיער בעצמנו, ליהנות מהתוצאות וכמובן גם לחסוך בעלויות הנלוות. ועם זאת, כדי לסיים אותה בהצלחה, חשוב כמובן להתעכב על כמה שלבים מרכזיים. 

צבע לשיער
למדי איך לצבוע את השיער לגמרי לבד

מי יכול לנסות צביעת שיער ביתית ולמי כדאי לוותר?

איפור לא מוצלח אפשר להוריד ברגע, אבל עם שיער הנושא קצת יותר מורכב. כך שבזמן שעם איפור ניתן להתנסות בגוונים נועזים, לפני שקונים צבע לשיער כדאי לקחת בחשבון כמה פרמטרים. התנסות עם צבע חדש שטרם ניסיתם, בייחוד אם לא התנסיתם בעולם של צביעת שיער בעבר, היא חוויה פחות מומלצת. גם פרויקט שאפתני ומורכב כמו גוונים למשל או ניסיון להגיע לטון ששונה משמעותית מהצבע שיש לכם כיום, הוא משהו שמתאים למתקדמים בלבד. קחו בחשבון ועשו את השיקולים שלכם. 

איך מגיעים לתוצאה האולטימטיבית?

  • בדיוק כמו כל פעולה אחרת של טיפוח עצמי, הכי חשוב להיערך בהתאם ולעיין מראש בכל ההוראות. ספונטניות היא חשובה, אבל לא בעולם של צביעת שיער. 
  • כדי להימנע מכתמים, הניחו על הכתפיים מגבת שאינה בשימוש או שקית, והיערכו להגן על העור ועל הסביבה באמצעות מגבונים או נייר סופג. אל תוותרו על כפפות.
  • כדי להקל על האחיזה ועל הדיוק, בחרו במברשת בעלת ידית ארוכה, שמאפשרת לחלק את השיער בצורה ברורה ונוחה. 
  • מומלץ להתחיל מהחלק שמאחור ולהתקדם קדימה, ולא להיפך.
  • לבעלי שיער ארוך מומלץ להשאיר את השיער פזור בזמן ההמתנה שלפני השטיפה, ולא לאסוף אותו. פעולת האיסוף עלולה להוביל לגוונים בצבע לא אחיד.
  • צבע לשיער עשוי להיראות כהה יותר עם סיום הפעולה, ולהתבהר מעט אחרי מספר חפיפות. כך שאם בסיום הפעולה אתם לא לגמרי מקבלים את הגוון שעל גבי האריזה, המתינו מספר ימים לפני שתקבלו החלטה סופית לגבי עמדתכם בנושא.
  • ולבסוף, זכרו שבמקרה הגרוע ביותר, הספר הקבוע שלכם ישמח לעזור. אל דאגה.

בדומה לטרנדים בעולם האיפור גם לצביעת שיער יש טרנדים משלו. הצבע שנבחר לקיץ לא יהיה דומה לצבע שנבחר בהכרח בחורף, לכן כדי להתעדכן על הטרנדים החמים של צבעי השיער לקיץ ולבחור צבע שיתאים לאישיות שלך, לצורת הפנים ולסטייל שלך.

שיער צבוע
לא צריך ללכת למספרה. היום אפשר לצבוע את השיער בבית

כתיבה: אורית וייס

בלוגרית ויועצת יופי, התמרות בקוסמטיקה עכשווית




Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*