פרפקטו: כך תשמרו על עור פנים מושלם

Reading Time: 2 minutes

איך לשמור על עור הפנים? מהם ההרגלים שחשוב להיפרד מהם ואיפה תזונה נכנסת לתמונה? אספנו את כל הטיפים שיעזרו לכם ליהנות מעור פנים בריא ויפה

בניגוד לפגמים שניתן להסוות בקלות, עור הפנים הוא "כרטיס הביקור" שלנו ולכן מובן למה חשוב לכל אחד מאיתנו לשמור עליו. רובנו יודעים שיש לשתות הרבה מים ולהקפיד על שטיפת פנים, אבל איך בוחרים תכשירים מתאימים, מהי שגרת הטיפוח האולטימטיבית ומאילו טעויות כדאי להימנע? אם גם אתם שואלים את עצמכם "איך לשמור על עור הפנים?" אלה הטיפים שתרצו להכיר:

עור פנים
איך לשמור על עור פנים מושלם?
  • בחרו את הנבחרת שלכם – מוצאים את עצמכם משתמשים באינספור מוצרי טיפוח בעת ובעונה אחת? הגיע הזמן לעשות סדר. לפעמים ריבוי המוצרים תורם לסתימת הנקבוביות, ולכן מוביל לפצעונים ולשינויים במרקם העור. במקום להגזים, השקיעו מחשבה במוצרים שאתם רוצים לרכוש וצרו לעצמכם "נבחרת" מנצחת ומצומצמת.
  • שימו דגש על הלחות – לצד ההקפדה על שתיית מים, חשוב גם להשתמש במוצרי טיפוח בעלי נוסחאות לחות. מוצרים כאלה יתרמו לשמירה על עור זוהר ואלסטי, ויעזרו לו להילחם בתופעות הגיל.
  • נקו את מברשות האיפור בתדירות גבוהה – מומלץ לנקות את מברשות האיפור אחת לחודש, אבל אם יש באפשרותכם לעשות זאת בתדירות גבוהה יותר, זה אפשרי. 
  • השתמשו בקרם הגנה לאורך כל השנה – איך לשמור על עור הפנים? עם קרם הגנה! הטיפ הזה חיוני בייחוד אצלנו בישראל, שבה גם לאורך חודשי החורף יש לא מעט ימים שמשיים. לא לשכוח לחדש את המריחה שלו אחת לשעתיים.
  • הימנעו ממגע מיותר באזור הפנים עם הידיים – רבים מאיתנו נוטים לגעת בפנים לאורך היום, אפילו מבלי לשים לב לכך. המגע הזה עלול לפגוע בעור, ולכן חשוב לגלות מודעות ולהשתדל להפסיק.
  • הזינו את העור בוויטמינים – האם ידעתם שישנם ויטמינים בעלי תכונות נוגדות חמצון, שנמצאים גם בקרמים ובסרומים שונים? סרום ויטמין C למשל, יכול לעזור מאוד בהגנה מנזקי השמש. 
  • הוסיפו חומצת שומן אומגה 3 לתפריט – מוצרי מזון בעלי תכולת אומגה 3 גבוהה, יסייעו בהגברת יכולות העור לשמור על הלחות.
  • מכשיר לניקוי פנים – נוספו לשוק הטיפוח משווקים של מוצרי טיפוח פנים ביתיים כמו פרומרק (promark) למשל, מכשירי ניקוי פנים ביתיים שמסירים ביעילות לכלוך שהצטבר בעומק הנקבוביות ושאריות איפור בתהליך ביתי ופשוט.
עור פנים
כך תשמרו על עור הפנים שלכם

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*