שובו של הסוודר

Reading Time: 2 minutes

אם יש פריט אחד שעשה לנו את החורף הוא ללא ספק הסוודר על כל גרסאותיו. אז אם עדיין אין לכם בארון סוודר אהוב, אפודה אופנתית או חליפת סוודר לטוטאל לוק מושלם – כך תעשו זאת נכון

אז נכון שהחורף בישראל אמנם סלחני יחסית בהשוואה למדינות אחרות, אבל זה ממש לא אומר שלא צריך להיערך אליו בהתאם. ואם יש משהו שהחורף הנוכחי הוכיח לכולנו הוא עד כמה חשוב לבחור סוודר נכון. אחרי חודשים במהלכם שהינו בבית יותר מהרגיל, התרגלנו לנוחות של בגדי הבית והתקשינו לחזור לשגרה יחסית, המעצבים ורשתות האופנה הבינו בדיוק מה אנחנו צריכים. בגדים נוחים, מפנקים, מבדים נעימים ורכים, וכאלה שכיף ללבוש החוצה וגם להישאר איתם בפנים.

סוודר
הפריט השווה של החורף: הסוודר!

סוודר טוב יכול להשתלב נפלא עם מכנסי ג'ינס, עם לוק מחויט או עם לבוש קז'ואלי. הוא מתאים לבקרים קרים, לשעות הערב, לשהות במשרד וגם לדרינק בערב. מגוון האפשרויות הרחב מאפשר לשלב סוודר כמעט עם כל סגנון ובכל גיל. מי שחובבת את שיטת השכבות יכולה לשים גם סוודר מהקולקציה הגברית, ומי שחושש מעלייה בלתי צפויה בטמפרטורות, יתאהב באפשרות של חולצה דקה וארוכה ומעליה אפודה מחממת. 

ונכון שבשנים האחרונות אפודה פינתה את מקומה לפריטי לבוש אחרים, אבל השנה היא חזרה אלינו שוב וצריך להודות שהארון שלנו התגעגע. 

השלב הבא למתקדמים: חליפת סוודר

מי שמיצתה את האופציה של אפודה ולבשה כבר כל סוודר בארון הבגדים, גילתה בחורף הזה את היתרונות הרבים של חליפת סוודר. עם מכנסיים ארוכים או אפילו קצרים, חולצה עבה או בד דקיק, חליפת סוודר הפכה לבחירה הראשונה של רבות מאיתנו בתקופה האחרונה. לא צריך להתלבט מה ללבוש, אפשר לקבל טוטאל לוק אופנתי תוך דקות ספורות, והיתרון העיקרי – זה פשוט נוח.

חליפת סוודר יכולה להיראות ייצוגית ועדיין לתת לנו תחושה של בית, ואין ספק שזה אחד מהדברים העיקריים שאנחנו כל כך זקוקות להם כרגע. תוכלו למצוא חליפת סוודר מושלמת ברוב רשתות הבגדים, והאתגר העיקרי הוא כנראה להצליח לא לרכוש את כולן! 

חליפת סוודר
כך משלבים את הסוודר בצורה הטובה ביותר

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*