ציירי לך גוון – איך לבחור את הלק ג'ל הנכון?

Reading Time: 2 minutes

לק ג'ל כבש את הציפורניים שלנו באופן כמעט מוחלט, והפך לחלק בלתי נפרד מהיומיום של כל מי שרוצה ליהנות מטיפוח מקסימלי. עדיין מתלבטת לגבי הגוון? בשביל זה אנחנו כאן

לק ג'ל נמצא איתנו כבר מספר שנים, ולא נראה שהוא צפוי לאבד ממעמדו. ואכן, מדובר בפתרון אסתטי, נוח ומרשים, שמאפשר לשלב מגוון סגנונות ולהיראות במיטבו לאורך זמן. השאלה אם כך, היא לא אם לעשות לק ג'ל אלא באיזה גוון לבחור. אילו פרמטרים יעזרו לכם לקבל החלטה?

איך לבחור לק ג'ל?
כך תבחרי בצורה הכי טובה את הלק שלך
  1. עונת השנה ומועדים מיוחדים

בחירת גוון לק ג'ל שמתאים לעונה או לחג הקרב, היא תמיד כיוון טוב. החל מגווני פסטל אביביים, דרך גוונים כתמתמים וחמים בסתיו ועד לגוונים עשירים בחורף. אם יש לכן אומץ להשתעשע, תוכלו לבחור בגוונים שתואמים לחגים ומועדים מסוימים – תכלת לקראת יום העצמאות, לבבות אדומים לקראת יום האהבה וכדומה. 

  1. מקום העבודה

לק ג'ל נשאר על הציפורניים מספר שבועות, ולכן סביבת העבודה היא פרמטר שחשוב להתייחס אליו. אם אתן נדרשות לעמוד בקוד לבוש מסוים, כנראה שלא תהיה לכן אופציה להרחיב את פלטת הצבעים יותר מדי. מנגד, כמעט תמיד תוכלו ללכת גוון אחד לכל כיוון.

  1. הטרנדים האחרונים

תוכלו למצוא רעיונות לטרנדים לוהטים על ידי התבוננות בתמונות של סלבס מאירועים עדכניים, או פשוט גלישה למאגרי השראה כמו פינטרסט.

לעשות לק ג'ל בבית – מעכשיו זה אפשרי

חשבתן שכדי ליהנות מגווני לק ג'ל אתן חייבות ללכת לקוסמטיקאית? הרשו לנו לעדכן. עם קולקציית הלקים של סקארה, תוכלו להתחדש עם לק ג'ל לשימוש ביתי, שמציג את העמידות שחיפשתן ומגיע במגוון צבעים לבחירה. ניתן למצוא את קולקציית הלקים של סקרה בכל אחד מסניפי הרשת או באתר סקרה.

איך זה עובד? במספר פעולות פשוטות. מורחים לק בסיס ולאחריו שתי שכבות לק ג'ל בצבע המבוקש – תוך ייבוש בין שכבה לשכבה עם מכונה ייעודית. בשלב הבא, מרחו שכבת לק טופ שתגן על הציפורן, ולבסוף התיזו מנטרל לק ג'ל שיסיים את העבודה. 

איך לבחור לק ג'ל?
גוונים של לק ג'ל

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*