מתחתנים בקרוב? קבלו רשימת אביזרים למסיבות שישדרגו לכם את האירוע

Reading Time: 2 minutes

לרחבת הריקודים, למסיבת הרווקים והרווקות ולאורחים עצמם – חתנים וכלות צריכים להצטייד ברשימת אביזרים ארוכה, שמתאימה לכל האירועים שמנינו. מה חובה שיהיה בה?

בין הצעת הנישואים לבר המתוקים ובין שבירת הכוס לתחילת הריקודים, חולפים רגעים רבים שמחייבים את החתן והכלה להיערך בהקדם. הם רוצים לשמח את החברים במסיבות הרווקים, להפתיע את האורחים בקבלת הפנים, ולאפשר לכולם לסיים את הערב בחיוך. אביזרים למסיבות הם בדיוק מה שיסגור לכם את הפינה, וכדי שלא תשכחו אף אחד מהם ארגנו לכם רשימה מלאה.

אביזרים למסיבות
הרשימה המלאה של כל האביזרים למסיבות

אביזרים למסיבות רווקים ורווקות – האירוע הראשון שפותח את רצף ההכנות לחתונה, הוא גם הזדמנות מצוינת להשלים פערים עם חברים. אז שלא נשקיע על אביזרים למסיבות שיעשו את הערב? בין הפריטים שבאפשרותכם לקנות: סרט לגוף עם כיתוב חתן/כלה, בלוני לד ובלונים רגילים, תותחי קונפקטי, גלגלי ים מעוצבים (עבור אירוע שנערך בווילה/על יד בריכה), שרשראות לקישוט, כובעי קש או כובעי רשת עם שמות המשתתפים, מתנות סמליות לאורחים, קישוטי מרכז שולחן במוטיבים של חתונה, צלחות אירוח וסכו"ם. 

לצילומי החתונה – ישנם זוגות שמוותרים על אביזרים למסיבות בצילומים הללו, אבל אם אתם רוצים להוסיף להם קצת קסם תוכלו לקנות שלטי מר וגברת, שרשראות פרנזים, עלי כותרת וכדומה.

אביזרים למסיבות עבור החתונה – רחבת הריקודים תככב בתמונות שיישארו אתכם לאורך השנים, וקניית אביזרים למסיבות ללא ספק תקפיץ את הערב. אל תשכחו כפכפים (כדי שהאורחים יוכלו לרקוד גם אם הגיעו עם נעליים לא נוחות), כמו גם פריטים נוספים: קשתות ראש, בועות סבון, אביזרים לתא צילום, שרשראות זוהרות, מניפות קש, ספוגי לד, צמידי סטטוס (רווקים/בזוגיות) ועוד.

לא מתחילים להתארגן בלי טופטן

תקופת החתונה מאופיינת מטבע הדברים בהוצאות רבות, ולכן חשוב לבצע את הרכישות שלכם בחוכמה. אם אתם רוצים לקנות אביזרים למסיבות בלי להתבאס בקופה, תוכלו לעבור באחד מסניפי רשת טופטן. הרשת מציעה מגוון אביזרים למסיבות שישדרגו כל אירוע משמח, במחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד. אנחנו כבר התחלנו למלא את סל הקניות שלנו.

אביזרים למסיבות
אלו האביזרים שישדרגו את האירוע שלכם

לעוד טיפים מנצחים, היכנסו עכשיו.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*