המדריך ללבוש אלגנטי לגבר: איך תלבשו נכון חולצות מכופתרות בקיץ?

Reading Time: 2 minutes

כשהטמפרטורות עולות והלחות לא מרחמת, קשה לחשוב על לבוש אלגנטי שיצליח לצלוח את אתגרי הקיץ. ובכל זאת, יש לנו כמה טיפים עבור חולצות מכופתרות לגברים שיעשו את העבודה

מי לא רוצה להיראות במיטבו בכל פריט לבוש ובכל אירוע? רבים מאיתנו רוכשים מגוון פריטים מתוך כוונה להיראות ייצוגיים בישיבות, באירועים ובמועדים מיוחדים, אלא שאז מגיע ה"אויב" הגדול ביותר שלנו – מזג האוויר. הטמפרטורות מצליחות להפתיע אותנו מדי קיץ מחדש, וכשמוסיפים אליהן את הלחות קל להבין איך רכישת חולצות מכופתרות לגברים הופכת לעניין בעייתי.

במזגן שבחנות החולצה עשויה להיראות ולהרגיש נפלא, אך עם היציאה לרחוב הישראלי התחושה שלנו משתנה לחלוטין. אז מה עושים? למי שלא רוצה להיפרד מהאופציה המכופתרת, אספנו כמה טיפים שיהפכו את הרכישה והלבישה לנוחות הרבה יותר.

מקסימום אופנה במינימום מאמץ

טיפ 1: הבד

כאמור, בחנויות הבגדים כשהתנאים משחקים לטובתנו, כל חולצה עשויה להיראות מפתה ונעימה. ועם זאת, חולצות מכופתרות לגברים לא תמיד עשויות מבדים שמיועדים למזג האוויר הישראלי, וצריך לזכור זאת. אם אתם רוכשים חולצות מכופתרות לגברים לצורך לבישה בקיץ, הבד הוא הסוגייה הראשונה שחשוב לקחת בחשבון. 

אל תתפשרו על האיכות ואל תניחו שגופיה מתחת תעשה את העבודה, מאחר שבמקרים מסוימים זו תהיה רק שכבה נוספת שתוסיף לעומס החום. פתרונות טובים לעונה החמה יהיו כותנה ופשתן, רק זכרו שפשתן נוטה להתקמט ולכן מדובר בפתרון רק עבור מי שאינו חושש מהמגהץ.

טיפ 2: האורך

בעבר, יכולנו למצוא חולצות מכופתרות לגברים בעיקר עם שרוול ארוך. ולמרות שניתן היה לגלגל את השרוולים כלפי מעלה, זה עדיין היה פוגע באפקט הכולל. כיום לעומת זאת, תוכלו לקנות חולצות מכופתרות לגברים גם עם שרוולים קצרים, שחלקם רחבים ורחוקים מהגוף ואחרים צמודים אליו. מומלץ מאוד לבחון את האופציה הזו, שכבר מתקבלת בברכה ובהבנה ברוב המקומות. 

טיפ 3: ה"מתחזות"

אנחנו מתכוונים כמובן לחולצות טריקו בעלות צווארון וכפתורים בחלקן העליון. הן אמנם לא מכופתרות לפי הגדרה, אבל יכולות לספק פתרון באירועים שאינם רשמיים.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*