הטרנדים החמים של הקיץ

Reading Time: 2 minutes

אילו מוצרי איפור יהפכו לחברים הכי נחוצים בתיק האיפור שלך ומהן ההפתעות הבאות בתחום של לק לציפורניים? כמה טרנדים שאסור לך לפספס בעולם הביוטי

לק ג'ל חדש עושה לך מצב רוח טוב ומחלקת מוצרי איפור היא המקום הראשון שאת פונה אליו בכל ביקור ברשתות הפארם? לגמרי מבינות אותך. מי שמתקשה לעבור את היום בלי הצצה קטנה באתרי האופנה או שיטוט בפיד באינסטגרם כדי לקבל השראה, ודאי התבאסה בדיוק כמונו מפסק הזמן הכפוי בחודשים האחרונים. 

אם יש דבר אחד שעולם הביוטי ידוע בו הוא היכולת להתחדש, האהבה לשינויים וההפתעות הבלתי פוסקות. כך שאין ספק שנגיף הקורונה לא רק הכניס חשש ואי ודאות גדולים מאוד לחיינו, אלא גם תחושת פספוס לאור חוסר היכולת ליהנות מקצת צבע ועניין. לא רק שלא הייתה לנו סיבה לרכוש מוצרי איפור חדשים, אלא שאפילו לא יכולנו לקבוע תור עבור לק ג'ל. וכן, בדיוק כמוך, גם אנחנו נאלצנו ללמוד קצת על הסרת לק ג'ל בבית. 

ועם זאת, החדשות הטובות הן שלפחות כרגע עולם האופנה מתחיל לגלות ניצנים ראשונים של חזרה לשגרה מסוימת, גם אם היא עדיין תחת השפעת הקורונה, וכולנו מקוות שבעיות כמו הסרת לק ג'ל באופן עצמאי יהיו הבעיות היחידות שלנו. אז כדי לתת לך כניסה חלקה יותר אל כל מה שמצפה לנו בקיץ הקרוב, החלטנו לרכז כמה טרנדים משמעותיים שהולכים ללוות אותנו בחודשים הבאים. החל מהנושא של לציפורניים ועד לסוגי איפור שישלטו בכל מקום. מוכנה?

טרנדים חמים של הקיץ
בואי ללמוד על צבעי הלק שמתאימים לימי הקיץ

הקיץ שהציפורניים שלך חיכו לו

כשמדברים על לק צבעים הם השאלה הראשונה שכולנו מתעניינות בה. מה הגוונים הכי בולטים, ואיזה צבע כדאי לבקש בפעם הבאה שנעשה לק ג'ל? ידוע כמובן שישנה פלטת צבעים קיצית ופלטת צבעים חורפית, אבל בקיץ הקרוב – אין ספק שהצבעוניות מגיעה לאקסטרים. אם את שייכת לאוהבות הצבעים הבוהקים, כמו ורוד פוקסיה, כתום זרחני או כחול בוהק, העונה הזו היא לגמרי שלך. לקים בגוונים בולטים הם התופעה המנצחת של הקיץ הקרוב, שיש אומרים שהולכת לפצות על החודשים האחרונים. 

קיילי ג'נר ואייקוניות נוספות כבר הציגו בפיד שלהן לק לציפורניים בכמה מהגוונים הללו, כאשר באחד מהמקרים אפילו ראינו שכל ציפורן שלה צבועה בצבע אחר. אם יש לך מצב רוח (ואומץ!) ללכת רחוק, את הכי מוזמנת לעשות את זה. 

מוצרי איפור ללוק הכי טרנדי שיש

ומה לגבי מוצרי איפור לפנים? שאלה מעולה. כמו שבטח הבנת, לק לציפורניים הוא רק חלק מהמגמה הצבעונית והבולטת שאי אפשר להתעלם ממנה בקיץ הקרוב. המשמעות לגבי מוצרי איפור היא פשוטה – הכי בולט, הכי דרמטי והכי תופס את העין. החל מצלליות מודגשות ועד לשפתונים אדומים. אם את אוהבת דרמה כמונו, את הולכת ליהנות הקיץ!

בחירת לק מתאים
ורוד? צבעוני? בואי לקרוא על הצבעים שיעשו לכן את הקיץ

כתיבה: ליפז אחווה

בלוגרית ויועצת יופי, התמרות בקוסמטיקה עכשווית

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*