סקירת בשמים חדשים

בשמים חדשים בשוק
סקירה על מגוון בשמים חדשים
Reading Time: 2 minutes

מתכננת למצוא ניחוח חדש לקראת הקיץ? בחברות הבישום הגדולות כבר נערכו עם בשמים חדשים בניחוחות קלילים ומרעננים, ואלה כמה מהעיקריים שתרצי להכיר

אם גם עבורך קניית בושם היא אירוע מכונן, הגעת למקום הנכון. השקות של בשמים חדשים הן תמיד סיבה למסיבה, ואחד מהרגעים המרגשים בעבור כל מי שמתעניין בעולם הביוטי. סבון פנים או קרמים הם מוצרי טיפוח שלרובנו יש בכמה גרסאות, וחלקנו אפילו לא שומרות להם נאמנות גבוהה. עם זאת, בניגוד למה שקורה עם קרמים, בושם הוא כמובן לא רכישה רגילה. קיימים סוגי בשמים רבים, ולכל אחת מאיתנו יש את משפחת הניחוחות שמושכים אותה במיוחד ושאפילו מגדירים אותה. 

התבשמות לפני יציאה מהבית היא תמיד ה"אישור" הסופי שלנו, והגיע הזמן לבחור סוגי ריחות של בשמים שידברו אלינו במיוחד. אלה כמה מההפתעות שיצאו בתקופה האחרונה, וימשיכו איתנו גם לקיץ:

קניית בושם
בושם מושך לא רק בעזרת הריח אלא גם בעזרת היופי

1. Boss – Alive

בושם חדש בניחוח מרענן וקיצי, עם שם שלגמרי מזכיר לנו כמה כיף לנצל כל רגע. בייחוד אחרי התקופה המאתגרת והמורכבת של החודשים האחרונים. אין ספק שהרווחנו.

2. Carven – Dans Ma Bulle

קיימים סוגי ריחות של בשמים שפשוט אי אפשר להתעלם מהם, והבושם הזה של קארבן הוא ללא ספק אחד מהם. ליצ'י, מנדרינה, יסמין ווניל, הם רק חלק מהניחוחות עוצרי הנשימה של הבושם האלגנטי הזה. 

3. איב סן לורן – ליברה

מותג נוסף שעושה לנו כיף הקיץ הזה, הוא בושם חדש מבית איב סן לורן. קניית בושם של המותג הזה תמיד מאפשרת לנו להרגיש הכי טוב שיש, והניחוח החדש שם דגש על ריחות פרחוניים – אבל ממש לא מוגזמים או מתקתקים יותר מדי. 

4. Chloe – קלואה 

קיימים סוגי בשמים רבים על המדף, וקלואה הוא דוגמה נוספת של בושם שפשוט אי אפשר לפספס כשרוכשים אותו. הניחוח של קלואה מיועד לנשים שמחפשות בושם רומנטי, בניחוח פרחוני עדין ונוכחות אמיתית.

5. Gucci – Guilty

אם יש משהו שמשותף כנראה לכולנו, הוא חוסר היכולת לסרב לגוצ'י. הבושם הזה הושק בחודש פברואר, אבל הוא יכול להמשיך בכיף גם אל תוך הקיץ. ערבוב משגע של ניחוחות אשכולית, פצ'ולי ומאסק, יוצרים בושם שמותיר רושם עז על כל מי שיקיף אותך.

6. Byredo – Gypsy Water

פאשניסטיות רבות שמרו את הבושם הזה בסוד, אבל לאחרונה הסכימו לגלות שזה הסוד שמאחורי הניחוח האופייני להן. ל-Byredo סדרת בשמים בניחוחות רבים, עם סוגי בשמים שמתאימים לטעמה של כל אחת. הבושם הספציפי הזה הוא בעל ניחוח נקי שלא משתלט על האווירה, עם תמציות ורד לבן, מאסק ועוד כמה הפתעות.

וטיפ לסיום: אל תשכחי את מחלקת הגברים. נשים רבות רוכשות בושם דווקא במחלקת הגברים, ואם את לא מחפשת משהו מתוק מדי – ייתכן שזה הפתרון גם עבורך.

בקבוק בושם לדוגמא
בואי לקרוא על הבשמים החדשים

כתיבה: אורית וייס

בלוגרית חובבת איפור וטיפוח בעלת ידע וניסיון באיפור טלוויזיה ואופנה

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*