גם גברים קונים ברשת, מגרביים ועד חולצות מכופתרות

אופנת גברים
Reading Time: 2 minutes

היום, כולם כבר קונים אונליין. כדי לקנות מכנסיים, סריגים, חולצות מכופתרות לגבר וכמובן גם נעליים, ממש לא צריך לצאת מהבית, אז אם ארון הבגדים שלך עדיין לא מוכן לחורף – עכשיו הזמן

לא נפתיע אף אחד אם נאמר שאופן הבילוי המועדף על רבים מאיתנו, השתנה בחודשים האחרונים בצורה קיצונית למדיי. במקום לבלות בקניונים ולטייל ברחוב, הנסיבות הובילו אותנו לבלות יותר זמן בבית ובפיג'מה. עם זאת, למרות שפגישות עבודה רבות התחלפו בשיחות ועידה בזום, עדיין יש לנו לא מעט סיבות לצאת החוצה. ועכשיו כשמתקרר שם בחוץ, אין ספק שצריך לרענן את תכולת הארון. 

המעבר לקניות אונליין אמנם התרחב מאז הקורונה, אבל רבים כבר קנו ברשת הרבה לפני. ואם פעם הסטריאוטיפ היה שקניות ברשת הן פעילות שחביבה בעיקר על נשים, היום גם גברים קונים הכול בלחיצת כפתור. אתרים רבים בארץ ובחו"ל מכוונים גם לגברים, עם קולקציות שכוללות כל מה שגבר צריך לעונות השנה השונות. החל ממכנסיים ליומיום ולערב, דרך חולצות מכופתרות לגבר, מעילים, ג'קטים, צעיפים ועוד.

אצלנו בישראל, רשתות מובילות רבות כבר השיקו קולקציות סופר-אופנתיות לגברים לחורף הקרוב. באתר טוונטי פור סבן למשל, אפשר למצוא ג'ינסים, גק'טים, מעילים, חולצות מכופתרות לגבר ומכנסיים מבית טוונטי פור סבן, וגם אביזרי טוונטי פור סבן שמשדרגים כל לוק כמו ארנקים, סניקרס ונעלי בית. 

גם מחוייט ומכופתרת קונים ברשת

ואם עדיין לא השתכנעתם

הינה עוד כמה סיבות שהופכות את הקנייה ברשת לפתרון מנצח, לא רק באופן נקודתי:

  • המחירים – לא חבל לוותר על הנחות מצוינות ומחירים מעולים? בחנויות המקוונות תוכלו ליהנות ממבצעים מצוינים.
  • המיקום – בתקופה האחרונה חנויות בגדים רבות נותרו סגורות, ולכן קנייה מקוונת הפכה לפתרון נהדר. מצד שני, אתם באמת רוצים לבזבז זמן על הגעה לחנות רחוקה? פתרונות השילוח של רוב האתרים בישראל ושל אתרים רבים ברחבי העולם ישמחו למצוא אתכם ולהגיע עד אליכם, לא משנה איפה אתם נמצאים. 
  • המגוון – מכירים את זה שבסניף שהגעתם אליו בדיוק נגמרה המידה? באתרים זה לא המצב. תוכלו ליהנות מגישה פשוטה לכל המידות, לגלות מכנסיים שאולי הייתם מפספסים על הקולב או חולצות מכופתרות לגבר שהולכות בדיוק עם מה שרציתם. 
  • השעות – בלי לחכות לפתיחה או לפספס את הסגירה, בלילה וגם בשבת. החנויות המקוונות תמיד פתוחות, ורק מחכות לכם.
  • ללא צפיפות – בעידן הקורונה נושא הצפיפות הפך לחשוב מתמיד, אבל גם בשגרה אף אחד לא נהנה להידחק לצד קונים רבים. רוצים ליהנות ממחירים טובים בלי להצטופף? אין שום בעיה.
  • יותר משתלם – אתם כבר נוסעים, חונים ומגיעים אל פתח החנות, אז לא תקנו? אתרים מקוונים אמנם מפתים לבצע רכישות, אבל מצד שני הידיעה שהאתר תמיד שם גם מונעת מכם לקנות רק כי כבר הגעתם. 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*