אל תצאי פראיירית: אתרי אונליין עם המותגים הנחשבים במחירים זולים

Reading Time: 2 minutes

מותגי איפור, טיפוח, הנעלה והלבשה, לא תמיד מחייבים להוציא סכומים גדולים. אספנו עבורך כמה אתרים מומלצים בהם תוכלי למצוא את כל אלה ועוד – במחיר אטרקטיבי במיוחד

נדמה שכבר מזמן לא צריך להסביר על יתרונותיה של קנייה מרחוק, בייחוד כשמדובר במציאות שמלכתחילה גורמת לנו להעדיף להמעיט במקומות הומי אדם. מצד שני, מכיוון שהיצע האתרים כבר גדול כל כך, הבעיה העיקרית מולה גולשים מתמודדים כיום היא הפוכה – קל ללכת לאיבוד, לבצע רכישות לא מתאימות ולשלם יותר גם איפה שאפשר היה פחות. בייחוד כשמדובר על מותגי איפור והלבשה מוכרים ופופולאריים, שרובנו לא נרצה לפספס.

האם אפשר גם אחרת? לגמרי. בכל פעם שאת מחפשת מותג כזה או אחר, בעיקר כשמדובר על מותגי איפור כמו לוריאל או מייבלין או מותגי הלבשה כמו ליוויס או מייקל קורס, עצרי לרגע כדי לעשות השוואה. בתור חובבות אופנה וסטיילינג בעצמנו, אספנו עבורך בינתיים כמה כיוונים:

אתרי אופנה
איפה קונים את המותגים הכי נחשבים בזול? בואי לבדוק

דראגסטור

באתר Drugstore הישראלי תוכלי למצוא מותגי איפור מוכרים כמו מייבלין, ריבלון, אסתי לאודר, לנקום, לוריאל ועוד, לצד בשמים, תוספי תזונה, מוצרים לתינוקות ושלל מוצרים נוספים. והכול, במחירים ידידותיים ומשתלמים במיוחד.

סטרוברי

איב סאן לורן, ריבלון, לנקום, דיור, קליניק, לוריאל וגרלן, הם רק חלק מבין מותגי איפור רבים שמחכים לך באתר של סטרוברי. בנוסף, תוכלי למצוא בו גם מותגי בשמים, תרסיסים לבית, מוצרי קוסמטיקה לגברים וכמובן גם מוצרי טיפוח לעור. גם כאן, במחירים ידידותיים שעושים כיף לבחור ולהתעניין.

מדי-לינק

מתעניינת במקומות נוספים שעושים כבוד לשלל מותגי איפור? עם מדי-לינק תמצאי את כל המותגים שאת הכי אוהבת. שפתונים, מוצרי טיפוח לעיניים ומוצרי הסרת איפור מבית מותגי איפור כמו ריבלון, גרנייה, לוריאל, מייבלין, מק ועוד. בנוסף, מחכים לך באתר גם מבחר מוצרי טואלטיקה, תוספי תזונה, מוצרי ספורט, ויטמינים, אביזרי אופטיקה והיגיינה וכל מה שיעזור לך להרגיש במיטבך. והמחירים? ממש לא יאכזבו אותך. 

אסוס

מה אפשר עוד לומר שלא נאמר על אסוס? האתר הבריטי הזה הוא "קניון" אופנה לכל דבר, עם מגוון כמעט אינסופי של מותגים. החל ממותגי אופנה שכולנו מכירים, ועד למותגים יוקרתיים שמוצעים בו לעתים במבצעים שיגרמו לך להוציא את כרטיס האשראי. עם קארל לגרפלד, טד בייקר, Free People, French Connection והמון "חברים" נוספים שישמחו לקשט לך את הארון.

One Project  

רוצה להיראות מיליון דולר בלי לשלם כל כך הרבה? וואן פרוג'קט הוא הכתובת שלך. למרות שלא מדובר באתר של מותגי על, אף אחת לא תוכל לנחש כמה שילמת ואין ספק שתקצרי אינספור מחמאות. קו הלבוש הוא קז'ואלי וניתן למצוא בו גם בגדים לאירוע שילכו מושלם עם שלל מותגי איפור וטיפוח שכבר הספקת לרכוש. תתחדשי!

מותגים זולים
בואי להכיר את האתרים הכי נחשבים לקניית מותגים במחירים זולים

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*