מתאפרת? 5 דברים שכדאי לך לדעת

תוצאות איפור לאורך זמן
בואי ללמוד איך לשמור על האיפור שלך יפה וזוהר
Reading Time: 2 minutes

איפור הוא חלק משגרת הטיפוח היומיומית של נשים רבות, אבל חלק גדול מהן לא מקפידות על חמשת הסעיפים הבאים. כל מה שרצית לדעת על מברשות, אחסון, תוקף ונושאים חשובים נוספים

נשים שמתאפרות מדי יום עשויות להניח שהן יודעות הכול על עולם האיפור, אבל למרבה הצער ישנן כמה טעויות שרבות עדיין מבצעות. אם גם את רוצה ליהנות מתוצאות האיפור לאורך זמן, ליהנות מעור בריא וגם ממוצרי טיפוח שעושים את שלהם.

תוצאות איפור לאורך זמן
בואי ללמוד איך לשמור על האיפור שלך יפה וזוהר

את חמשת הסעיפים הבאים את חייבת להכיר: 

1. שמירה נכונה על מברשות האיפור

מברשת איפור היא רכישת חובה שאסור לוותר עליה. שימוש באצבעות לצורך מריחת מוצרי איפור הוא אולי קל ואינטואיטיבי, אבל גם עלול להוביל לכיסוי לא אחיד ולהצטברות של לכלוך על המוצר. ועם זאת, אם בחרת במברשת איפור – הקפידי לנקות אותה באופן קבוע. ובמילה "קבוע", אנחנו מתכוונות לא פחות מפעם בשלושה שבועות. מברשת מלוכלכת עשויה להוביל להצטברות חיידקים, ואלה מגיעים בסופו של דבר אל הפנים שלך ויוצרים תופעות לא נעימות כמו פצעונים.

איך שומרים על המברשות? בקלות. אתר האיפור והטיפוח קיקו מילאנו כולל קטגוריה שלמה של מברשות לחלקי הפנים השונים. החל ממברשות פנים, דרך מברשות עיניים ועד למברשות שפתיים. בנוסף, תמצאי באתר גם פתרונות שונים ונוחים לניקוי המברשות, כמו מנקה מברשות עדין ללא שטיפה ורשתות הגנה על המברשת.

2. אחסון מתאים של מוצרי האיפור

אם את מתאפרת בחדר האמבטיה ומאחסנת שם את מוצרי האיפור שלך, מדובר בטעות. האמבטיה היא חלל לח וחם, והתוצאה עלולה להשפיע על האיכות שלהם. בייחוד במדינה כמו שלנו, שבה הטמפרטורות מלכתחילה לא ידידותיות כלפי מוצרים רגישים לחום. אז מה עושים? מקפידים על אחסון אך ורק בחלל קריר וצונן. עבור הרגעים בהם את לא נמצאת בבית, השקיעי בתיק איפור או ארגונית, כמו שתוכלי למצוא בגלישה אל אתר האיפור והטיפוח קיקו מילאנו.

3. היכרות עם תאריך התפוגה

מוצר איפור שהתחיל לאכזב אותך פתאום, אולי פשוט עבר את תאריך התפוגה האופטימלי שלו. מסקרה שחגגה כבר שלושה חודשים לדוגמה, יכולה להוביל להיווצרות של גושים ומריחה לא אחידה. בנוסף, זה גם המועד שבו עלולים להצטבר בה חיידקים. ממייק אפ וקונסילר, שאנחנו ממש מקוות שאת לא מורחת ישירות באמצעות הידיים, כדאי להיפרד לאחר כחצי שנה מרגע שפתחת אותם או לאחר כשנה לכל היותר – אם הקפדת לשמור עליהם.

4. חשוב לבחור היטב גם את מסירי האיפור

משקיעה באיפור ושוכחת להשקיע בתהליך ההסרה שלו? את עושה טעות. מסירי איפור איכותיים יכולים לעשות את העבודה בלי לבזבז זמן מיותר, כך שהזמן הוא כבר לא תירוץ! באתר צו'זן מבית היבואן הרשמי אלפא קוסמטיקה, תוכלי למצוא את המותגים האהובים ביותר, כולל מגוון רחב של מוצרים ביניהם גם מסירי איפור: קרם ניקוי גרגרים, פילינג אורז אורגני, מסיר איפור עיניים ועוד.

5. עור יפה הוא עור בריא

לצד החשיבות של מוצרי האיפור, חשוב שלא לשכוח את ההגנה על העור. השקיעי בקרם הגנה שילווה אותך לאורך כל השנה (לא רק בקיץ!) כדי ליהנות ממראה העור ומהבריאות שלו בכל יום מחדש.

איפור מוצלח
כמה סעיפים שכדי לדעת לפני שמתאפרים

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*