איך לנקות את מברשות האיפור שלך?

איפור מוצלח
כמה סעיפים שכדי לדעת לפני שמתאפרים
Reading Time: 2 minutes

שימוש בפודרה, סומק, מייק אפ ומוצרי טיפוח נוספים מצריכים לעתים גם מברשות איפור שונות. אבל מתי לאחרונה ניקית את המברשת שלך כדי להיפטר מלכלוך? כך תעשי זאת נכון

איפור 2020
מברשות איפור מלוכלכות עלולות להוביל להתפרצות של דלקות, גירויים וזיהומים.

עבור מי שמתאפרת מדי יום כחלק משגרת טיפוח קבועה, אין דבר מפתה יותר מאשר לקחת את מברשת האיפור ולתקתק את התהליך מבלי להשקיע זמן נוסף בניקיונות. אלא שלפני שאת ממהרת להוציא מייק אפ, סומק, פודרה וכל מוצר טיפוח אחר שדורש מברשות איפור – עצרי לרגע. 

כל מברשת, בין אם מדובר על מברשת לסומק או על מברשת מייק אפ, היא קרקע נוחה מאוד להצטברות לכלוך וחיידקים. מברשות איפור מלוכלכות עלולות להוביל להתפרצות של דלקות, גירויים, זיהומים ואפילו הרפס. לזה כמובן יש להוסיף את העובדה שהלכלוך פוגע ביעילות של המברשת, ולכן מקשה על השגת התוצאה המושלמת, ולעתים עלול גם לפגום במוצרי טיפוח שאיתם הוא בא במגע. ואת ממש לא רוצה להרוס מייק אפ או סומק שעלו לך לא מעט. 

אוקי, השתכנעתי. איך מנקים מברשות איפור?

העיקרון שעומד מאחורי ניקיון מברשת לסומק או כל מברשת איפור אחרת, הוא דומה. אם את משתמשת בתרסיס ייעודי עבור מברשות איפור, רססי את ראש המברשת מספר פעמים כשהוא מופנה כלפי מטה כדי להיפטר מעודפי רטיבות. לאחר מכן, נגבי היטב את המברשת באמצעות מטלית נקייה, ובסיום הניחי אותה לייבוש.

כשמדובר בחומר ניקוי נוזלי המיועד לשימוש עם מברשות איפור, מברשת לסומק או כל מברשת טיפוח אחרת, יש לשפוך כמות קטנה ממנו לתוך קערה ולטבול בתוכה את קצה המברשת. לאחר מכן יש להוציא את המברשת, ולהעביר את הקצה שלה כנגד מגבת נייר נקייה כדי להסיר שאריות של לכלוך. לבסוף, יש להניח אותה לייבוש.

מה קורה כשצריך ניקוי יסודי?

מפעם לפעם מומלץ לבצע גם ניקוי יסודי יותר, שיעזור להיפטר גם מלכלוך עמוק. ואולי תופתעי לגלות, שכל מה שנחוץ עבורו הוא מים וסבון. את הניקוי היסודי כנראה שלא יהיה לך זמן לבצע לעתים קרובות מדי, אבל חשוב עדיין להשתדל ולשלב אותו בשגרה שלך. איך זה עובד? קחי כל מברשת טיפוח שתרצי לנקות, אחזי בה כשהקצה שלה מופנה כלפי מטה, והרטיבי אותו במים פושרים. 

הימנעי ממים חמים מדי, כדי לא לפגוע בחיבורים של המברשת, והשתדלי שהמים לא יחלחלו גם לאזור הידית כדי לא לפגוע בה. אחרי שזיפי המברשת נרטבו, טפטפי מספר טיפות של סבון על גבי מטלית ניקוי קטנה ונגבי היטב את קצה המברשת באמצעות מטלית נקייה או מגבת נייר כדי לנקות אותה מכל הכיוונים. בשלב האחרון, סחטי בעדינות את קצה המברשת שלך כדי להסיר את עודפי הסבון ושטפי אותה שוב במים. בסיום, הניחי את המברשת לייבוש על מגבת נקייה.

איפור קליל
מפעם לפעם מומלץ לבצע ניקוי יסודי למברשות האיפור

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*