מוצרי איפור שכל אישה צריכה

Reading Time: 2 minutes

רוצה סופסוף לעשות קצת סדר בתיק האיפור שלך? אלה המוצרים שתרצי שיהיו בהם, בלי להכביד ולאפקט שמתאים לכל שעות היום

תיק איפור מאורגן יכול לעשות את כל ההבדל בשגרת הבוקר שלנו. אלא שבדומה לכל תחום אחר, גם עם איפור קל להגזים ולהגיע למצב של תיק עמוס שאנחנו פשוט לא מצליחות למצוא בו כלום. אם גם את נמצאת בעיצומו של סידור או לפני רכישת איפור חדש, סיננו, סידרנו, ניקינו והחלטנו לשתף אותך בממצאים שלנו. אלה מוצרי האיפור שאנחנו לא יוצאות בלעדיהם מהבית.

מוצרי איפור שכל אישה צריכה
מוצרי איפור בסיסיים

1.פריימר

המוצר הזה לא תמיד מקבל את הכבוד הראוי לו, אבל אם את מוצאת את עצמך מתקנת את האיפור בלי סוף – כנראה שהוא יכול להקל גם עלייך. פריימר שומר על האיפור במקומו כדי שלא יזוז גם בימים ארוכים, ולכן השקעה בפריימר איכותי היא לגמרי משתלמת.

2. מסקרה

מסקרה מדגישה את העיניים ומעניקה לריסים עובי, נפח ומראה מהפנט ועוצר נשימה. ולמרות שהיא מגיעה במגוון גוונים, מסקרה שחורה היא תמיד פתרון מנצח. 

3. איילנר

דרך נוספת להבליט את העין תוך שניות, ולקצור מחמאות גם כשאת לא ביום שמצדיק השקעה מטורפת באיפור שלך. לכל אחת איילנר אחר שהיא מעדיפה, ומראה שונה שהיא שואפת להשיג באמצעותו. עם זאת, אם את מתכננת ליצור איפור במראה דרמטי, העדיפי איילנר עם מברשת בעלת קצה זוויתי כדי להימנע מפספוסים. 

4. סומק

סומק טוב הוא אף פעם לא סומק שמבחינים בו, אלא כזה שפשוט עוזר לשדרג את הגוון הטבעי של הפנים. הכיוון: מראה רענן ולא מתאמץ, שמבליט את היופי הטבעי שלך.

5. אודם 

לגבי אודם ממש לא צריך לפרט. חלקנו אוהבות אודם במרקם מט ואחרות מעדיפות ליפ גלוס נוצץ, אבל אין ספק שמדובר במוצר חובה. אם את לא ממש חובבת אודם אבל עדיין רוצה לשים דגש על אזור השפתיים, תוכלי לבחור בשפתון שמעניק לחות ומגיע בגוון בהיר יחסית. 

6. קונסילר

שימוש בקונסילר באזור שמתחת לעיניים עוזר להאיר את הפנים, וניתן להשתמש בו גם באזורים כמו עצמות הלחיים ואזור הגבות. 

7. ג'ל לגבות

טיפוח הגבות קפץ מדרגה בשנים האחרונות, יחד עם חזרתן של הגבות העבות והטבעיות כמעט לאופנה. אם גם את התברכת בגבות ששווה להשוויץ בהן, ג'ל לגבות יעזור לך לקבע ולסדר אותן מדי בוקר. 

8. טינט

אם מקודם דיברנו על סומק, טינט הוא השלב הבא. הנוזל שמזכיר מעט לק באופן האחסון שלו, מגיע עם מברשת ומיועד להעניק פתרון נוח גם ללחיים וגם לשפתיים. הגוון שלו מאפשר לך להיראות כאילו הרגע חזרת מחופשה בשמש, ומעניק לוק שזוף שמשתלב היטב עם כל גוון פנים. אז אם אין לך זמן להשקיע באיפור, זה הפתרון שלך. 

מוצרים למתאפרת
מוצרי איפור מומלצים לכל אישה

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*